مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-12اقتصادي

لایروبی 65 کیلومتری انهار و کانال های لنگرود


مدیر امور منابع آب لنگرود، با بیان اینکه 65 کیلومتر از رودخانه ها و کانال ها و انهار و زهکش های شهرستان لایروبی شده است، گفت: 25 سردهنه را بازسازی کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیر امور منابع آب لنگرود، با بیان اینکه 65 کیلومتر از رودخانه ها و کانال ها و انهار و زهکش های شهرستان لایروبی شده است، گفت: 25 سردهنه را بازسازی کردیم.

قربانعلی پورمسیب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل زراعی سال 1400 در سه بخش مرکزی، اطاقور و کومله شهرستان لنگرود، اظهار کرد: در شهرستان لنگرود 1100 هکتار سطح زیر کشت داریم.

وی از بازسازی 25 سردهنه و آبگیری 49 آب بندان شهرستان در فصل غیر زراعی خبر داد و تصریح کرد: همچنین 49 ایستگاه پمپاژ جهاد کشاورزی و آب منطقه ای فعال بوده و کشاورزان در حال استفاده از آب هستند.

مدیر امور منابع آب لنگرود، با بیان اینکه سال گذشته 130 کیلومتر از کانال ها و انهار شهرستان را لایروبی کردیم، گفت: در حال حاضر پیمانکار با استفاده از دو دستگاه بیل مکانیکی در حال لایروبی رودخانه ها و زهکش ها و انهار بوده و از ابتدای سال تاکنون 65 کیلومتر را با اعتبار 700 میلیون تومانی لایروبی کردیم.

پورمسیب، با اشاره به لایروبی رودخانه شلمان رود و سایر انهار مهم شهرستان، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم اقدام به لایروبی همه انهار و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 65 کیلومتری انهار و کانال های لنگرود

لایروبی 65 کیلومتری انهار و کانال های لنگرود